2026-06-17 13:00

Sommerafslutning

Frokost i det fri.

Vi har ændret planer mht sommerfrokosten i Frivillighuset. I stedet tager vi til Restaurant Eagle i Smørum Golfklub og spiser frokost. Her kan vi også sidde udenfor, hvis vejret tillader det.

Køkkenet serverer super lækker mad til rimelige penge. Man bestiller ud fra menuplanen, og man betaler forud på MobilePay inden den 14.juni! OBS! 

Drikkevarer købes på stedet.

Mht transport regner vi med at arrangere fælles kørsel i biler. Læs nyhedsmailen.

 

Restaurant Eagle – Smørum Golfklub

Skebjergvej 46, Smørum

Kontakt os

Du er velkommen til at skrive til Blixen Klub Herlev - Onsdag ved at benytte den følgende formular. Når du sender formularen godkender du samtidig Blixen Klub's privatlivs-politik, som du kan finde her på websiden. Det er en forudsætning for, at vi kan registrere din henvendelse og vende tilbage til dig. Du vil høre fra os snarest muligt.