2026-06-17 13:00
Sommerafslutning
Frokost i det fri.
Vi har ændret planer mht sommerfrokosten i Frivillighuset. I stedet tager vi til Restaurant Eagle i Smørum Golfklub og spiser frokost. Her kan vi også sidde udenfor, hvis vejret tillader det.
Køkkenet serverer super lækker mad til rimelige penge. Man bestiller ud fra menuplanen, og man betaler forud på MobilePay inden den 14.juni! OBS!
Drikkevarer købes på stedet.
Mht transport regner vi med at arrangere fælles kørsel i biler. Læs nyhedsmailen.

Restaurant Eagle – Smørum Golfklub
Skebjergvej 46, Smørum
